Świąteczne migawki


Cześć!
Jak Wam mija ostatni dzień świąt?
Już jutro czeka nas powrót do codziennych obowiązków,jednak dziś jeszcze cieszmy się wolnym wieczorem i świąteczną atmosferą. :)
Choć nie planowałam zbyt dużej aktywności foto w okresie świąt,tak w Wigilię udało mi się zrobić kilka choinkowych kadrów,którymi chciałabym się dziś z Wami podzielić.
W moim domu panuje przekonanie,że ,,jaka Wigilia taki cały rok'',więc idąc tym tropem musiałam chwycić aparat z dłonie choć na chwilę. Na marginesie dodam,że kilkukrotnie słyszałam to powiedzenie w wersji z Sylwestrem zamiast Wigilii,dlatego ciekawi mnie jak mówi się u Was?
Sama choinka to od dziecka wielka frajda i miód dla moich oczu,uwielbiam przeglądać wszystkie ozdoby,co rok wyszukiwać w sklepach nowe,niepowtarzalne egzemplarze bombek,później wieszać je na drzewku,aby w końcu w świąteczne dni wpatrywać się z wielką radością w migocące światełka i wspominać z mamą historie z dawnych lat.












12 komentarzy:

  1. ja słyszałam ze jaki 1 dzień roku taki cały rok :D i zawsze się bałam, że po imprezce późno wstanę i tak będzie zawsze hahah i w sumie to chyba tak jest :< śliczne zdjęcia, zawsze chciałam mieć taką bombkę w której widać odbicie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo takiej wersji jeszcze nie słyszałam,ale faktycznie w praktyce byłaby mało optymistyczna,bo wstawanie po sylwestrze bywa ciężkie :P
      Dziękuję :* Hehe nawet mam gdzieś selfie w tej bombce xd

      Usuń
  2. Bardzo klimatycznie - też próbowałam rok temu robić takie zdjęcia, ale Tobie lepiej poszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hehe ja rok temu również próbowałam,ale z marnym skutkiem.Tegoroczne święta były jednak wybitnie owocne w zdjęcia :)

      Usuń
  3. Przepięknie i ten klimat na Twoich zdjęciach. Szkoda, że to już po świętach, ale od czego są właśnie takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa,bardzo mi miło czytać,że komuś się podobają :) Fakt święta bardzo szybko minęły,ale teraz moje myśli krążą juz tylko wokół jednego ,,byle do wiosny'' :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia :) U mnie mówi się, że jaki 1 stycznia taki cały rok :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 To już drugi głos na 1-go stycznia,więc wychodzi na to,że chyba ktoś w mojej okolicy/rodzinie coś przekręcił :D

      Usuń
  5. Uwielbiam Twój autentyczny klimat... Prawdziwe oświetlenie choinki można podziwiać kiedy jest ciemno, a ja mam odruch rozjaśniania wszystkich zdjęć - dobrze, że u Ciebie można się wczuć w odrobinę ciemności :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,bardzo miło czyta się takie słowa! <3 Też miałam taki etap rozjaśniania wszystkiego,bałam się fotografowania w ciemności,szumów,dziwnych zafarbów,ale odkąd więcej fotografuję w domu lepiej poznałam warunki oświetleniowe tu panujące o różnych porach i swierdziłam,ze znając możliwości i ograniczenia swojego sprzętu dam radę :) Teraz mam wręcz jakąś fazę na ciemne zdjęcia (co zresztą widać wybitnie na moim Instagramie),niektórzy twierdzą,że niekiedy wręcz za ciemne,ale na chwilę obecną czuję się w takiej stylistyce jak ryba w wodzie. :)

      Usuń
  6. Świetne ujęcia, piękne bombki <3

    OdpowiedzUsuń