Pożegnanie jesieni



Cześć!
Wciąż wydaje mi się,że dopiero co tworzyłam tutaj wpis na pożegnanie lata,a tymczasem nadszedł czas na kolejny etap,czyli pożegnanie jesieni.Podobnie jak poprzednio postanowiłam tu zamieścić zestawienie moich ulubionych jesiennych kadrów,których wcześniej tutaj nie publikowałam (chociaż niektóre z nich mogliście już podejrzeć na moim Instagramie).
Tegoroczna jesień nie była dla mnie zbyt łaskawa i oprócz kilku zdjęć zrobionych na zewnątrz w towarzystwie wysokich kwiatów oraz pleneru z Alą,moja fotograficzna działalność ograniczała się do robienia prostych,klimatycznych,domowych ujęć. Jako motywy przewodnie królowały przede wszystkim wełniane swetry,świeczki,lampiony i oczywiście dynie,bez których nie wyobrażam sobie jesieni. Poza tym uwielbiam fotografować przedmioty na parapecie w swoim pokoju,gdyż często można tam złapać fajne,delikatne i miękkie światło,które idealnie nadaje się do takich nastrojowych kadrów,dlatego też 80% zdjęć z tego wpisu została zrobiona właśnie tam.
Mam nadzieję,że się Wam spodoba,a ja zabieram się już powoli za realizację świątecznych pomysłów,żeby na spokojnie wyrobić się z wszystkim wcześniej i móc podzielić się z Wami kilkoma fajnymi rzeczami. :)





















8 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalne, klimatyczne zdjęcia. Zachwycają mnie. Jesteś fotografem naprawdę świetnym. Brawo. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę nie wiem czy zasłużyłam na tyle ciepłych słów,ale mimo wszystko serdecznie dziękuję <3

      Usuń
  2. Kolejne pięknie uchwycone szczegóły życia. Masz talent. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi dziś wszyscy słodzą :) Dziękuję! <3

      Usuń
  3. Świetne, uwielbiam Twoje domowe ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te zdjęcia, czuć spokojną i melancholijną atmosferę jesieni. W szczególności mnie urzekło piórko na książce, dynia na parapecie i liść. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taką jesień lubię najbardziej,co zresztą widać :D Cieszę się,że zdjęcia Ci się spodobały :)

      Usuń