To już październik?


Pogoda po raz kolejny zrobiła nam figla! Po tym jak na dobre pogodziłam się z szarością,chłodem i deszczem za oknem,nagle w sobotę na niebie pojawiło się słońce.Lecz tym razem byłam do niego sceptycznie nastawiona,bo wydawało mi się,że to tylko taka ''anomalia'' na kilka godzin,ale kiedy w niedzielę wstałam,a za oknem było jeszcze piękniej niż poprzedniego dnia byłam przeszczęśliwa i wiedziałam,że wykorzystam ten dzień na zdjęcia.Nie ważne jakie,byle tylko znów móc nacieszyć się słonkiem i tą niemalże letnią otoczką. Popołudniu dodatkowo ukazał się cudny zachód słońca,więc uzbrojona w Heliosa z radością ruszyłam do ogrodu,a następnie na małą przejażdżkę rowerem po okolicy. Jakby nie było to był ostatni dzień moich wakacji,więc tym bardziej cieszę się,że mogłam go spędzić na świeżym powietrzu.
Choć miałam dziś w planach zupełnie inny wpis,to jednak postanowiłam,że pokażę Wam kilkanaście świeżutkich kadrów z mojej eskapady,bo po prostu nie mogłam się powstrzymać,a wiem,że później już mogę nie mieć takiej okazji :) 





  







 




14 komentarzy:

  1. Super genialne, super bombowe oraz super oryginalne zdjęcia. Brawo. Zachwycają. <3

    Życzę udanych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za bokeh! :O Jestem zachwycona! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Tym razem oszalałam troszkę z Heliosem i nawet ja byłam zaskoczona tym,że wyszło z tego tyle zdjęć.

      Usuń
  3. Jesień czasem potrafi nas zaskoczyć, ma swoj niepowtarzalny urok trzeba przyznać :D
    przepiękne momenty udało Ci się uchwycić <3 jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wydaje mi się,że spośród wszystkich pór roku to właśnie jesień pomimo iż może nie najcieplejsza ma w sobie najwięcej uroku,klimatu i swego rodzaju magii :) Dziękuję,bardzo mi miło :D

      Usuń
  4. Anonimowy2/24/2018

    Witam
    Piękny bokeh ....tylko jakoś nie pasuje mi do Heliosa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to trochę taki ,,podkręcony'' Helios :D

      Usuń
  5. Anonimowy3/08/2018

    ...aha...czarne kółeczko i są obwarzanki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,blisko blisko,ale nie tylko czarne kółeczko się sprawdza :P Również pozdrawiam :)

      Usuń