Aleksander | Sesja dziecięca



Cześć!
Dziś pokażę Wam kilka zdjęć debiutującego przed moim obiektywem kilkumiesięcznego Aleksandra.Choć umówiony termin naszej sesji musieliśmy kilkukrotnie przekładać ze względu na pogodę,tak tego dnia stwierdziliśmy,że to już praktycznie ostatnia możliwość na wyjście z tak małym dzieckiem w plener (bo była to już druga połowa października) i zaryzykujemy.Na szczęście opłaciło się,bo wybrany dzień uraczył nas dosyć ładną pogodą,a w czasie zdjęć nawet na chwilę pokazał się ładny zachód słońca,który idealnie wpasował się w klimat naszych zdjęć. Olek choć nieco senny i nieco zaskoczony tym co się wokół niego działo dzielnie pozował do zdjęć.Cała sesja trwała nie więcej jak pół godziny,ale i tak jestem zadowolona z efektów,więc liczę na to,że i Wam 
się spodobają. :)
Miłego popołudnia!



















Backstage:

Pierwsze zdjęcie naszej sesji i mina Olka w stylu ,,A nie mogę po prostu dalej iść spać?''

 3 sekundy później drzemał już w najlepsze :) 

4 komentarze:

  1. Ojej, jak słodko :) Świetnie sobie poradziłaś, choć słyszałam, że dziecięce sesje wcale do łatwych nie należą, a dzieci zazwyczaj nie chcą współpracować :P
    Twój mały model wyglądał uroczo w tak przygotowanej scenerii. Bardzo podoba mi się taka ciepła, jesienna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,dla mnie te zdjęcia są sukcesem zwłaszcza dlatego,że tego dnia byłam już chora i tak na prawdę do ostatniej chwili nie widziałam czy dam radę ogarnąć dziecko na sesji,na szczęście Olek okazał się być bardzo opanowanym i cierpliwym modelem,a jego rodzice bardzo pomocni,więc wszystko przebiegło bezproblemowo. Jeśli chodzi ogólnie o współpracę z dzieciakami to wydaje mi się,że wcale nie jest tak źle jak niektórzy mówią,wszystko zależy od naszego nastawienia i dogadania się z rodzicami-jeśli będą z Tobą współpracować to nie będzie żadnych problemów :) Generalnie na temat sesji dziecięcych mogłabym powiedzieć dużo wiecej,ale nie chcę tutaj pisać epopei,więc pomyślałam,że może zrobię oddzielny wpis z kilkoma praktycznymi poradami dla początkujących dotyczących tej tematyki. :)

      Usuń
  2. jeju ale z niego słodziaczek, te ostatnie zdjęcie takie cudowne, że aż chce się go przytulić! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poświęcił się dla efektów,więc taki przytulas w nagrodę by nie zaszkodził hehhe :)

      Usuń