Sesja rodzinna Kasi i Tomka



Cześć!
Choć wrzesień przyniósł nam niemalże jesienną pogodę to sesja,którą wykonaliśmy pierwszego dnia tego miesiąca wciąż utrzymana jest w typowo letnim,sielskim klimacie :) Tym razem przed mój obiektyw trafiła przesympatyczna rodzinka Kasi i Tomka,a oprócz rodziców pozowała mi także Maja i zaledwie 2-miesięczny Jaś. Pogoda tego dnia dopisała nam idealnie i cieszę się,że zdążyliśmy ją wykonać akurat tego dnia,zanim nadeszła fala deszczowej,chłodnej pogody.
Cała organizacja tej sesji to zasługa Kasi,zaczynając od pomysłu na zdjęcia,poprzez zorganizowanie wszystkich rekwizytów i przepięknego miejsca tj.posiadłości jej babci na wsi,gdzie mogliśmy  poczuć się jak w domu i swobodnie fotografować w sadzie,w ogrodzie oraz na polu pełnym malin,aż po dobór pasujących stylizacji dla całej rodzinki. Przyjeżdżając na miejsce byłam zachwycona tym jak poważnie podeszli do tematu naszej sesji,wszystko było dopięte na ostatni guzik a przy tym  panowała bardzo miła atmosfera,pierwszy raz w całej swojej fotograficznej ,,karierze'' nie musiałam się o nic martwić :) Tacy klienci to skarb!
Zdjęcia zaczęliśmy dosyć wcześnie,przez co przy pierwszej części zdjęć musiałam się zmagać z dosyć ostrym światłem,ale dzięki pomocy Magdy,która cierpliwie asystowała mi blendą wszystko udało się opanować ;)
Mogłabym długo pisać o tej sesji,ale że zdjęć jest dużo to chyba nie ma sensu dłużej tego przeciągać. Zatem zapraszam do obejrzenia zdjęć!:D






















14 komentarzy:

  1. Cudowna, bardzo klimatyczna sesja! W dodatku to światło. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,bardzo się cieszę,że Ci się podoba <3

      Usuń
  2. Przepiękna sesja! :) I te miejsce! Idealnie wszystko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Kasia się na prawdę postarała,oby więcej takich klientów!

      Usuń
  3. Świetna sesja, wszystko się Wam pięknie zgrało! Zazdroszczę takich zorganizowanych klientów i w dodatku tak fotogenicznych! Przepięknie wyglądają razem na zdjęciach :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,chciałoby się,żeby każda sesja była tak udana,bez żadnych niechcianych niespodzianek pogodowych czy innych perypetii :)

      Usuń
  4. Wspaniałe fotografie :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie <3 Nie spodziewałam się,że dostanę tyle miłych słów pod tym wpisem :)

      Usuń
  5. Masz talent. Zdjęcia robisz takie z duszą. Dla mnie to wspaniała cecha. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ja na prawdę wkładam w swoje zdjęcia kawał duszy i serca,więc cieszę się,że ktoś to dostrzega i czuje to co chcę pokazać :)

      Usuń