Filip i Maciuś


Cześć! Jak pewnie zauważyliście ostatnio na moich zdjęciach pojawiają się głównie dzieci.Sama się sobie dziwię,że to akurat fotografia dziecięca tak mnie pochłonęła,bo jeszcze rok temu traktowałam ją raczej jako miły przerywnik do moich głównie portretowych sesji.Tymczasem okazało się,że współpraca z dziećmi daje tyle radości i pozytywnych wspomnień,że teraz nie potrafiła bym już z nich całkowicie zrezygnować :)
Dziś na zdjęciach możecie obejrzeć dwóch braci: Filipa i Maciusia,którzy dzielnie pozowali mi kilka dni temu w parku.Szczególne brawa należą się Filipkowi,który przez całą sesję narzekał na ból brzucha,a mimo to udało nam się zrobić trochę uśmiechniętych ujęć :)
Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia zdjęć!






  
  





15 komentarzy:

  1. Brawo. Prześliczne zdjęcia. Piękne kolory, piękne oświetlenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Tym razem sceneria bardzo ładnie zgrała się z moją wizją i pomysłem na te zdjęcia :)

      Usuń
  2. dzieci są przesłodkie... na zdjęciach :D ostatnie najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe w życiu prywatnym też jakoś nigdy za dziećmi nie przepadałam,ale na sesjach dziecięcych je uwielbiam :) Są tak naturalne,emocjonalnie podchodzą do naszych pomysłów i mówią to co myślą,więc współpraca z nimi przebiega dużo lepiej niż z niektórymi dorosłymi,którzy dosłownie drętwieją przed aparatem :)

      Usuń
    2. dokładnie tak! :D

      Usuń
  3. Kolejna piękna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niedługo pojawi się kolejna,więc mam nadzieję,że również Ci się będzie podobać :)

      Usuń
  4. Śliczne chłopaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajni :) Kolejna świetna sesja dziecięca u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku bardzo grzeczni :) Dziękuję :*

      Usuń
  6. Jeju urocza sesja! Widać, że pogoda cudownie Ci dopisała, cudowne światło! Ostatnie zdjęcie jest przepiękne :)
    Ja tak ostatnio coraz bardziej interesuję się fotografią dziecięcą i niedługo pewnie zgarnę jakieś maluchy przed swój obiektyw. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu za miłe słowo :) Aż sama się dziwie,że tym razem pogoda ani miejsce nie wywinęły mi żadnego numeru xd Chociaż szczerze mówiąc myślałam,że słońce będzie nieco wyżej przez co będzie łatwiej je odbić blendą,ale za to na placu zabaw to ciepłe światło stworzyło tak cudną scenerię,że nie będę narzekać :)

      Usuń
  7. Sama słodycz, a pierwsze zdjęcie to już w ogóle. Co za uroczy maluch z pięknymi oczami <3 Tylko który to który? Który to Filipek? ;)

    Pięknie wyszły tobie te zdjęcia. Rozwijasz się coraz bardziej, a już jesteś na etapie zdjęć, które zachwycają. Co to będzie w przyszłości...<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tyle miłych słów,są jak miód na moje serce :D Teraz będę mieć dzięki nim dobry humor do końca dnia :) Faktycznie zapomniałam podpisać,że Filipek to starszy z chłopców.

      Usuń