Leśne wędrówki: Październik



Cześć!
W tym roku na prawdę sporo czasu spędziłam spacerując po lesie i uważnie wyglądając małych brązowych kapeluszy wśród trawy i liści, uwielbiam taką formę relaksu na świeżym powietrzu.Przy okazji kilka razy zabrałam ze sobą aparat,żeby zrobić trochę jesiennych ujęć,te które Wam dzisiaj zaprezentuję są zbiorem z całego miesiąca i mam nadzieję,że się Wam spodobają :) W zanadrzu mam jeszcze sporo typowo jesiennych sesji i innych wpisów,a widząc już w sklepach świąteczne ozdoby zaczynam się zastanawiać, gdzie podziała się ta piękna pora roku,czy faktycznie tegoroczna jesień tak szybko uciekła czy to ja po prostu nie nadążam? 
Nie mniej jednak teraz czas na chwilę relaksu bo zabieram Was na krótki wirtualny spacer po lesie :)










Dobry początek :)



Małe oszukańce,czyli sytuacja gdy cieszysz się na widok grupki pięknych podgrzybków a to tylko pospolite trujaki ;/




6 komentarzy:

  1. Wiele bym dała za jajecznicę z prawdziwkami ;) Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam takiego połączenia! Czas na nowe eksperymenty w kuchni :)

      Usuń
  2. Smażone jak kotlety kapelusza prawdziwków...wyborny przysmak! :)
    Żałuję, że teraz tak rzadko bywam w lesie. Moje miasto rodzinne otoczone jest lasem z każdej strony (jak osada), jak tam mieszkałam to tego nie doceniałam... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak jest,że tęsknimy do tego czego aktualnie nie możemy to mieć,a kiedy mamy to na co dzień to tego nie doceniamy,ale nie ma co rozpaczać bo w końcu póki żyjemy wszystko jest przed nami :) A o wspomnianym przysmaku nigdy nie słyszałam,u nas zawsze króluje kapusta z grzybami i sos z świeżych grzybków albo marynowane w occie malutkie podgrzybki-pyszności! :D

      Usuń
  3. Las... o żadnej innej porze roku nie wygląda tak pięknie jak złotą jesienią.
    Choć faktycznie w tym roku złota jesień nie była z nami zbyt długo :(

    Piękne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam uwielbiam go w każdej postaci,ale przyznam Ci rację,że jesienią paleta barw na drzewach jest oszałamiająco piękna.Szkoda tylko że tak krótko to trwa,choć może gdybyśmy mieli to na co dzień nie docenialibyśmy w takim stopniu piękna tej pory roku :)

      Usuń