Podsumowanie: Październik 2016



Cześć!
Nigdy bym się nie spodziewała,że tworząc to podsumowanie i zastanawiając się od czego powinnam zacząć pierwszą myślą będzie stwierdzenie ,,Boże,jaki ten październik był pracowity''.Choć w pierwszej połowie raczej leniwie spacerowałam jedynie po okolicy fotografując makro bądź pierwsze jesienne widoki,tak w drugiej połowie trafiło się kilka zleceń dzięki czemu mój czas wolny został ograniczony do minimum,a raczej nie wiele go zostało, bo każdą wolną minutę wykorzystuję na obróbkę zdjęć. Dlatego dziś,po bardzo intensywnych ostatnich tygodniach czuję się totalnie wypompowana z energii i chęci do czegokolwiek,a przecież to jeszcze  nie koniec, bo w kolejce do obróbki czekają kolejne dwa zlecenia. Jednak to podsumowanie przywraca mi chęć do działania, a patrząc na liczbę zdjęć jakie w nim mogę zamieścić czuję ogromną radości i motywację do tego by w przyszłych miesiącach nie brakowało mi pracy :) Mam nadzieję,że zdjęcia się Wam spodobają a post będzie miły w odbiorze :D Miłego wieczoru!

Pozowała Panda. Kocia sesja jeszcze będzie miała premierę na blogu.


2.,4. W następnym wpisie typowo jesienna stylizacja Sylwii.

Po dwa kadry z jesiennych sesji 4-letniej Nikoli i sympatycznej Sylwii.

1,2.Dynia za 95gr? Kto by się nie skusił?! :P Ja nie mogłam oprzeć się takiemu zakupowi :)
Dynia spisała się świetnie na wielu jesiennych sesjach i na pewno ją jeszcze tutaj zobaczycie.
3.,4. Piękna jesień w ogrodzie,ale są też pierwsze ofiary mrozu.

Więcej kocich kadrów mogliście już obejrzeć tutaj.

Zapowiedź najnowszej sesji z Agą,oraz migawki z leśnych wędrówek.


Grzybobranie i leśne spacery-na pewno będę za tym tęsknić zimą.

Po 3 miesiącach od przemalowania ścian w pokoju na biało zaczynam się tam
aklimatyzować i stwierdzam,że to wcale nie był głupi pomysł,bo 1,5 metra białej ściany
 idealnie sprawdza się jako tło do delikatnych prostych portretów.
Czasami wyglądając za okno mam jedynie ochotę założyć gruby
sweter i zaszyć się gdzieś z kubkiem gorącej herbaty i laptopem na kolanach.

W październiku udało mi się stworzyć nieco kropelkowych ujęć,niedługo
 pojawi się na pewno jakiś wpis w tym temacie :)

Kolejna sesja z Sylwią,tym razem w eleganckiej odsłonie.
Całość tutaj.

Na koniec trochę ,,pstryków'' z telefonu.

Znalezione w sieci:

  • Na pewno każdy z Was kojarzy program ''Top model'',a co byłoby gdyby nieco odwrócić nieco role i zamiast modeli oceniać fotografów? Od jutra na youtube rusza program ,,Top photographer'',ja już nie mogę się doczekać co z tego wyniknie,a Wy? Więcej informacji znajdziecie tutaj :)
  • Zastanawiasz się jak zestawić ze sobą kolory,by wszystko do siebie idealnie pasowało? Klaudia z bloga Notatnik Kreatywny ułatwi Ci zadanie,prezentując w artykule 6 stron z paletami kolorystycznymi,które pomogą dobrać pasujące do siebie kolory.
  • Ostatnio postanowiłam stworzyć sobie w pokoju drewniany mood board,z tej okazji poszukiwałam praktycznego kalendarza/planera do wydruku,idealny w bardzo prostej formie znalazłam na blogu Worqshop, może Tobie też się przyda? Znajdziesz go tutaj.
  • Jeśli Ciebie też dopadła jesienna chandra i potrzebujesz motywacji do działania? Zamiast kolejnych motywujących haseł o których zapominasz w tempie ekspresowym,mam dla Ciebie lepszą propozycję: Jesienne wyzwanie fotograficzne, które organizuje Natalia z bloga Jestrudo! Sprawdź szczegóły i nie zastanawiaj się zbyt długo,bo wyzwanie trwa do 17.11. :)
  • Na koniec kilka Instgramowych profili,które polecam :D
  • 1.@bryanadamc  2.@eluch  3.@juliazarkh
    4.@icelandic_explorer  5.@heatercentral  6.@duni_cheri

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje podsumowania. :D A najbardziej ujęcia makro, ale chyba się powtarzam.
    Panda to urocze stworzonko, wystarczyło te dwa kadry by skradła moje serduszko!
    Jakiś czas temu pomyślałam sobie, że świetnie by było, gdyby zrobili wersję 'top model' z fotografami... a tu taka niespodzianka, no nieźle. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :* Hehe ja również byłam mile zaskoczona tym programem i szczerze mówiąc nie mogę się doczekać pierwszego odcinka xd

      Usuń
  2. Tak przyjemnie przegląda się Twojego bloga. :) Faktycznie miałaś pracowity miesiąc! Piękne efekty! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać,dziękuję :* Oby następny był równie fajny :)

      Usuń
  3. Zdjęcia są przepiękne, nie mogę się napatrzeć *.*
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne te zdjęcia! Przejrzałam kilka razy tak mi się podobają. Widać, że miesiąc był bardzo pracowity, ale efekty są świetne :) Najbardziej jak widzę tutaj większości osób podobają się zdjęcia macro, są takie magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Zawsze mnie zadziwia to,że tylu osobom się ono podoba choć mam świadomość jak wiele brakuje moim zdjęciom do doskonałości :)

      Usuń
  5. Wszystkie zdjęcia są przepiękne, ale te z kotami chyba najbardziej mnie urzekły ;)
    Najbardziej spodobał mi się pierwszy profil na insta, jest super :O *.*

    http://sarowly.blogspot.com/
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,koty to świetni modele i pewnie jeszcze nie raz będzie można je oglądać na moim blogu :) Cieszę się,że moja propozycja Ci się spodobała :D Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Rzeczywiście pracowity miałaś ten październik :) ale efekty są świetne :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,ale choćby dla tylu miłych słów w komentarzach warto było :)

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcia, takie nastrojowe :) Dziękuję tez za wzmiankę o moim blogu <3

    OdpowiedzUsuń