Podsumowanie: Sierpień 2016



Cześć!
Zwykle materiały do wpisu z kategorii podsumowań gromadzę skrupulatnie  w specjalnym folderze przez cały miesiąc,zaś interesujące linki zapisuje na liście żeby móc się później z Wami podzielić,niestety w tym miesiącu nieco zawaliłam sprawę i wpis powstał ,,na szybko'',nie wynika to jednak z mojego lenistwa czy niechęci do blogowania (w moim przypadku to chyba niemożliwe bo mam w zanadrzu przygotowane już 5 kolejnych wpisów), lecz z natłoku pracy-przede wszystkim tej fotograficznej :) 
Sierpień nauczył mnie,że 8 GB na karcie to w moim przypadku zdecydowanie za mało,uświadomiłam sobie, że oprócz portretów bardzo lubię sesje dziecięce i także w tą stronę chciałabym rozwijać swoją działalność, a za sprawą Dominiki byłam bliska zamiany mojego coraz mniej sprawnego Canona na Nikona-ta myśl nie dawała mi spokoju przez dobre 2 tygodnie i gdyby nie ceny nikonowskich obiektywów pewnie miałabym już jakiegoś nowego ''pupilka'' w rękach.

Agnieszka,Maciuś-te sesje już mogliście oglądać na blogu,a zdjęcia Julki oraz Sylwii
 pojawią się już niedlugo :)

Zapowiedz dwóch najnowszych sesji wykonanych na potrzeby bloga Sylwii.

Po ilości wrzosowych ujęć jakie wrzucałam tutaj w ostatnim czasie,możecie się zapewne domyśleć
jak bardzo przepadam za tymi kwiatami :)

Aga,Jola&Maciuś oraz Sylwia.

Kilka ogrodowych ujęć :)

Dawno nie robiłam zdjęć swoim kotom,ale już nadrobiłam zaległości :)

Często w komentarzach pisaliście,że w ostatnim czasie robię bardzo mało ujęć makro.Mieliście rację!
Postanowiłam to jednak nadrobić i złapać w kadry trochę kropelek,zanim się zorientowałam karta była pelna!:)
 Efekty niebawem :)

Dominika i Mirek i dzień,od którego zacząła się moja sympatia do Nikonów :)
 Zdjęcia wykonane Nikonem D80+ kit 18-135mm

Kiedy nie mogę spać i nie mam ochoty spędzać kolejnej godziny w internecie zaczynają się
eksperymenty ze światłem :)


Telefonowo:
1.Przed sesją z Julką, 2.Wrzosowisko po raz 151900, 3.Uwielbiam zachody słońca ...
4. ... i wieczorne mgły pod lasem, 5.Tilt-shift w wykonaniu mojego telefonu-nie zdawałam sobie sprawy z tego,że można osiągnąć ten efekt telefonem, 6.Pierwsze w tym roku grzybobranie,niestety bez happy endu-susza robi swoje ;/

W sierpniu pokochałam Prismę.Choć zwykle omijam nowe aplikacje do
przeróbki zdjęć szerokim łukiem,tak tą uwielbiam :)
A na koniec obiecane inpiracje z Instagrama :)
1.@sarahjoellephotography 2.@mybeigelife 3.@waendless
4.@livingitrural 5.@gearednomad 6.@nxplore

1.@fotokapriz 2.@bryanadamc 3.@escapingyouth
4.@phototag_it 5.@nois7  6.@mikkolagerstedt

8 komentarzy:

  1. Kropelkowe ujęcia zapowiadają się pięknie!
    Zaciekawiły mnie też kadry z butelką i grą świateł, opublikujesz więcej zdjęć z tych wieczornych eksperymentów? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie miałam tego w planach,ale teraz zaczynam się zastanawiać czy nie zrobić więcej tego typu zdjęć w różnych kombinacjach świetlnych i poświęcić im tu jakiegoś wpisu xd Hmmm jeszcze zobaczymy :)

      Usuń
  2. Świetne ujęcia ;) Bardzo miło się ogląda/czyta twoje wpisy!
    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny post, fajne podsumowanie i mega zaciekawiły mnie te zdjęcia z butelką! Poza tym piękne portrety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) Chyba zrobię oddzielny post o tej butelce, bo wiedzę,że kilka osób sie tym zainteresowało :D

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje podsumowania <3 Wcale nie widać, że wpis był robiony na szybko :) Wszystkie kadry są cudowne <3 I mnie również bardzo zaciekawiły te kadry z butelką, wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Nawet jeśli robię coś na ostatnią chwilę,staram się by było zrobione solidnie i konkretnie,nie toleruję półśrodków xd A poza tym już rozpoczęłam przygotowania do stworzenia tutaj wpisu o zdjeciach w stylu tych butelkowych :D

      Usuń